مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-31اقتصادي

استقبال ویژه از غرفه استان فارس در نمایشگاه بین المللی گردشگری


معاون فرهنگی و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار شیراز گفت: ظرفیت های گردشگری، صنایع دستی و بسته های سرمایه گذاری استان فارس و شهر شیراز به بازدیدکنندگان ارائه و با استقبال خوبی مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مصطفی مشفقیان امروز 11 بهمن ماه 1400 درباره ویژگی های گردشگری فارس اظهار داشت: شیراز مهد فرهنگ و هنر است که به لطف سرمایه های انسانی هنرمند و صنعتگر خود توانسته جایگاه مهمی در عرصه صنایع دستی کشور داشته باشد، از همین رو شیراز عنوان شهر جهانی صنایع دستی را از آن خودکرده است.

معاون فرهنگی و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار ادامه داد: با توجه به اینکه شیراز شهر جهانی صنایع دستی است، هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی شهر شیراز و استان فارس حضور بسیار فعالی را با نمایش آثار فاخرشان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران داشته اند که استقبال خوبی را نیز شاهد بوده ایم.

او بیان کرد: شهرداری شیراز و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس غرفه بسیار خوبی را دایر کرده اند که در آن ظرفیت های گردشگری، صنایع دستی و بسته های سرمایه گذاری استان فارس و شهر شیراز به بازدیدکنندگان ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال ویژه از غرفه استان فارس در نمایشگاه بین المللی گردشگری

استقبال ویژه از غرفه استان فارس در نمایشگاه بین المللی گردشگری