مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:372022-01-31سياسي

نگاه های کلیشه ای به حوزه فرهنگ مانع نوآوری است


رییس جهاددانشگاهی فارس با بیان اینکه در پارک فناوری های نرم و صنایع فرهنگی به دنبال ایجاد خلاقیت و نوآوری در بحث فعالیت های فرهنگی برای کسب درآمد برای فعالان این حوزه هستیم، - گفت: متأسفانه هنوز برخی نگاه ها به فعالیت های فرهنگی کلیشه ای است و اجازه نمی دهد که کارهای نوآورانه در این حوزه شکوفا شوند.

مظاهر بابایی دوشنبه 11 بهمن در دیدار با معاون فرهنگی شهرداری شیراز با اشاره به ظرفیت های این نهاد در حوزه های مختلف گفت: جهاددانشگاهی در راستای انجام رسالت و مأموریت های خود، متناسب با نیازهای روز جامعه فعالیت می کند.

او یکی از مأموریت های جهاددانشگاهی را ارزیابی تأثیر پروژه ها و کانون شایستگی مدیران برشمرد و افزود: در این حوزه ارتباطات خوبی با بخش های مختلف داشته ایم.

بابایی بیان کرد: در حوزه ارزیابی تأثیر پروژه ها به خصوص پروژه های فرهنگی می توانیم ارتباط مستقیمی با مجموعه فرهنگی شهرداری شیراز داشته باشیم تا کارهای فرهنگی قبل از اینکه اجرایی شوند، مورد ارزیابی قرار گیرند که البته قراردادهای مشابهی هم با نهادهای مختلف در این زمینه داشته ایم.

رییس جهاددانشگاهی فارس اظهار کرد: در حوزه کانون بررسی شایستگی مدیران نیز تلاش بر این است تا مدیران توانمند، شایسته و انقلابی بدون نگاه سیاسی معرفی شوند و در این زمینه هم ارتباطی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه های کلیشه ای به حوزه فرهنگ مانع نوآوری است

نگاه های کلیشه ای به حوزه فرهنگ مانع نوآوری است