مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-31سياسي

عدم توجه کافی به بیانیه گام دوم انقلاب در سالهای اخیر


مسئول دبیرخانه دهمین دوره نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب گفت: متأسفانه به خاطر شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی چند سال اخیر، این بیانیه آن طور، - ، نشست خبری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و دهمین دوره نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب صبح امروز دوشنبه 11 بهمن ماه برگزار شد.

محسن جعفری مسئول دبیرخانه دهمین دوره نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب در این نشست با عرض تبریک به مناسبت آغاز دهه مبارک گفت: رهبری در خصوص گام دوم انقلاب می فرمایند؛ در گام دوم مسئولیت سنگینی بر روش جوانان قرار داده شده است و امسال هم سومین سال صدور بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با بیان اینکه متأسفانه به خاطر شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی چند سال اخیر، این بیانیه آن طور، که باید مورد توجه قرار نگرفت؛ گفت: انجمن اسلامی دانش آموزان به عنوان یکی از متولیان نهاد دانش آموزی، خود را مکلف دانسته است که دهمین دوره نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب را با محوریت گام دوم انقلاب برگزار کند.

وی ابراز امیدواری کرد برگزاری دهمین دوره به خوانش دوباره بیانیه گام دوم انقلاب از سوی نوجوانان رو جوانان منجر شود.

جعفری با بیان اینکه گروه های دانش آموزی در قالب تیم های 7 نفره در غرفه های مناسب در نمایشگاه حضور دارند؛ در خصوص نحوه ارائه مطلب در این غر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توجه کافی به بیانیه گام دوم انقلاب در سالهای اخیر

عدم توجه کافی به بیانیه گام دوم انقلاب در سالهای اخیر