مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:172022-01-31اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 2 پروژه منابع طبیعی در مهدی شهر


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی شهر از آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از دو پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری با بیش از دو میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، حیدر واحدمطلق، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی شهر با تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به خبرنگاران گفت: هم زمان با دهه فجر، دو طرح آبخیزداری و آبخوان داری با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 607 میلیون و 564 هزار تومان در شهرستان مهدی شهر بخش شهمیرزاد اجرایی و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: عملیات اجرایی آبخیزداری در حوضه های آبخیز گل رودبار (آسوران و اطاقسرا) با حجم چهار هزار و 632 مترمکعب در دهه فجر با هدف ایجاد پوشش گیاهی و حفاظت آب و خاک به بهره برداری می رسد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی شهر با اشاره به توصیه ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بیان کرد: عمده پروژه هایی که در دهه فجر مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت، در مسیر تدبیر و عنایت ویژه مقام معظم رهبری به مجموعه منابع طبیعی کشور و تحت عنوان پروژه های آبخیزداری و آبخوان داری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 2 پروژه منابع طبیعی در مهدی شهر

افتتاح و کلنگ زنی 2 پروژه منابع طبیعی در مهدی شهر