مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:172022-01-31سياسي

برنامه های ستاد دهه فجر استان اصفهان اعلام شد


رییس ستاد دهه فجر استان اصفهان با تشریح برنامه های گرامیداشت دهه فجر گفت: در روز 12 بهمن ماه برنامه ای در گلستان شهدا اصفهان با عنوان سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور و یادواره 217 شهید انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا رضایی رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: سعی کردیم مراسم ها  را به طوری برنامه ریزی کنیم که در تمامی نقاط استان جشن انقلاب را داشته باشیم و همه مردم در شهرها و روستاهای سراسر استان در این جشن شریک و سهیم باشند؛ از این رو ستادهای دهه فجر در شهرها و روستاهای مختلف استان تشکیل شده است تا برای حضور مردم در برنامه های دهه فجر بسترسازی کند.

وی افزود: امسال دهه فجر با ایام ماه رجب مقارن شده است و به سفارش امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مراسم های دهه فجر باید مردمی برگزار شود و همچنین مردم در تمام مراحل برنامه ها از جمله، تصمیم گیری، اجرا، حرکت، رویکردها و در تصمیمات مهم حضور داشته باشند.

رضایی با اشاره به حکمی که رهبری به تازگی برای ریاست جدید هماهنگی تبلیغات اسلامی فرستادند و بر مردمی بودن بزرگداشت ها تأکید کردند، گفت: پویایی و پایداری انقلاب و نظام منوط به حضور مردم است و هر جایی که مردم حضور داشتند برای نظام دستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ستاد دهه فجر استان اصفهان اعلام شد

برنامه های ستاد دهه فجر استان اصفهان اعلام شد