مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-31سياسي

مخالفت اکثریت مجلس با خرید خدمت سربازی


نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی مصوبه کمیسیون تلفیق درباره خرید خدمت سربازی را مغایر عدالت خواند و گفت که به احتمال زیاد این مصوبه در صحن علنی تصویب نمی شود چرا که اکثریت نمایندگان با آن مخالفند.

- مجتبی توانگر در گفت و گو با ایسنا با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق درباره خرید خدمت سربازی گفت: این موضوع مصوبه کمیسیون تلفیق است که هنوز به قانون تبدیل نشده است.

وی ادامه داد: در شرایطی که بسیاری از نمایندگان به مصوبه کمیسیون تلفیق درباره خرید سربازی انتقاد دارند، برخی طوری موضع گیری می کنند که گویا این قضیه مصوب شده و کار تمام است.

این نماینده مجلس پیش بینی کرد که با توجه به فضای موجود در مجلس، به احتمال زیاد موضوع سربازی در صحن علنی تصویب نمی شود چون مهم ترین مشکل و دلیل مخالفت با خرید سربازی بحث ارتباط آن با عدالت است.

این مصوبه تلفیق پیام خوبی به جامعه ارسال نمی کند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: در 4 سال دولت آقای روحانی یعنی از سال های 94 تا 97 خدمت سربازی فروخته شد چون اعتقاد برخی از موافقین این است که سرباز فراری ها زیاد هستند و سن آنها بالا رفته و این مصوبه برای رفع این مشکل است، حال اینکه راه حل فرار عده ای از خدمت سربازی، فروش آن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت اکثریت مجلس با خرید خدمت سربازی

مخالفت اکثریت مجلس با خرید خدمت سربازی