مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 10:472022-01-31فرهنگي

شمع چهل سالگی «فجر» امروز فوت می شود/ «کرونا» حاضر، «دبیر» غایب!


چهلمین جشنواره فیلم فجر در حالی از امروز به صورت رسمی آغاز به کار می کند که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا، مسعود نقاش زاده دبیر جشنواره از حضور فیزیکی در این رویداد منع شده است.

- روایت گر متن و حاشیه سی ونهمین جشنواره فیلم فجر بودیم.

امروز دوشنبه 11 بهمن ماه و هم زمان با اولین روز اکران فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر، در سینمای رسانه با اولین شماره از مهر سیمرغ 40 همراه شوید.

چهره روز؛ مهدی زمین پرداز از بازیگران دهه شصتی سینمای ایران است که هرچند اولین بار در فیلم کیفر ساخته حسن فتحی نقش آفرینی در سینما را تجربه کرد اما با حضور در نقش شهید حسن باقری در مستند آخرین روزهای زمستان به کارگردانی محمدحسین مهدویان خوش درخشید و در ادامه تبدیل به یکی از چهره های ثابت در ترکیب بازیگران فیلم های مهدویان تبدیل شد.

مهدی زمین پرداز که همچون هادی حجازی فر، دیگر بازیگر چهره شده در فیلم های مهدویان، برخاسته از صحنه تئاتر است، به رغم پرکاری نسبی در عرصه سینما، به شدت گزیده کار است و جز حضور ثابت در فیلم های مهدویان تا پیش از این تنها در دو فیلم دیدن این فیلم جرم است و تروا سراغ همکاری با فیلمسازان دیگر رفته بود.

امروز و در اولین روز اکران فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر در خانه جشنواره اما شاهد رونمایی همزمان از دو نقش آفرینی متفاوت او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمع چهل سالگی «فجر» امروز فوت می شود/ «کرونا» حاضر، «دبیر» غایب!

شمع چهل سالگی «فجر» امروز فوت می شود/ «کرونا» حاضر، «دبیر» غایب!