مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 10:322022-01-31ورزشي

تیم محبوب بوشهری در سراشیبی سقوط/ کارگردانی برای حذف شاهین از لیگ؟!


بی مدیریتی در تعیین تکلیف شاهین و بی توجهی به احساسات هواداران باعث شد تا این تیم فقط سه روز مانده به شروع لیگ دسته اول با مهدی قنبری سرمربی بومی استارت بزند و نبود بازیکن در بازار نقل و انتقالات پیش فصل این تیم روی به بازیکنان رده پایه آورد ولی عدم هماهنگی .

- خبرگزاری فارس -بوشهر، محمدرضا زائری: اردیبهشت ماه سال 98 بود که جشن صعود شاهین با پیروزی مقابل سرخپوشان پاکدشت در پایتخت با هدایت عبدالله ویسی رقم خورد تا بوشهری ها یک هفته کامل به جشن و پایکوبی به پردازند ولی دیری نشد که با یک خبر مبنی برعدم تیمداری حرفه ای شاهین در لیگ برتر این شیرینی به کام هواداران تلخ شد ولی با رایزنی مسؤولان استانی مجوز یک ساله این تیم گرفته شد.

ولی روند جذب بازیکن در فصل و نقل و انتقالات به کام عبدالله ویسی و هوادارانش خوش نیامد و این تیم با حضوری یک ساله مجدداً به لیگ یک سقوط کرد و در این لیگ نیز با فراز کمالوند و جذب بازیکنان با تجربه و گران قیمت گرچه شروع خوبی نداشت ولی یک هفته تا پایان لیگ یک پرنده محبوب بوشهری ها مدعی صعود بود ولی با شکست در شیراز مقابل فجر از قافله جا ماند.

بی مدیریتی در تعیین تکلیف شاهین و بی توجهی به احساسات هواداران باعث شد تا این تیم فقط سه روز مانده به شروع لیگ دسته اول با مهدی قنبری سرمربی بومی استارت بزند و نبود با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم محبوب بوشهری در سراشیبی سقوط/ کارگردانی برای حذف شاهین از لیگ؟!

تیم محبوب بوشهری در سراشیبی سقوط/ کارگردانی برای حذف شاهین از لیگ؟!