مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 10:322022-01-31سياسي

منویات رهبری در مورد لوازم خانگی و خودرو را پیگیری می کنیم


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با استناد به گلایه رهبری از وضعیت لوازم خانگی و خودروی داخلی از پیگیری مجدانه این کمیسیون خبر داد.

  - رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با استناد به گلایه رهبری از وضعیت لوازم خانگی و خودروی داخلی از پیگیری مجدانه این کمیسیون خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزت الله اکبری تالارپشتی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره گلایه مقام معظم رهبری از وضعیت لوازم خانگی و خودروی ایرانی نوشت: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که ما هم مخالف تصدی گری دولت هستیم.

ایشان از سازندگان لوازم خانگی به علت بالابردن قیمت علی رغم حمایت، گله کردند و این مطلب را فرمودند که مردم از خودروسازان راضی نیستند و حق دارند.

کمیسیون صنایع مجدّانه، منویات رهبری را تا اجرای کامل پیگیری می نماید.

رهبر انقلاب روز گذشته در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان صنعتی، خاطرنشان کردند: اگر با وجود فضای حمایتی از تولید داخل، به جای ارتقای کیفیت، قیمت ها افزایش یابد، مسئله بدی است زیرا نتیجه همه حمایت های دولتی، بانکی و جلوگیری از رقابت های خارجی، عملاً منجر به بالا رفتن قیمت شده است.

ایشان با ابراز گلایه از برخی تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی گفتند: با وجود حمایت هایی که از این تولیدکنندگان شد اما گفته می شود برخی محصولات آنها تا دو بابر افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منویات رهبری در مورد لوازم خانگی و خودرو را پیگیری می کنیم

منویات رهبری در مورد لوازم خانگی و خودرو را پیگیری می کنیم