مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 10:272022-01-31سياسي

مرور حوادث انقلاب اسلامی در مستند «از ایفل تا آزادی»


شبکه هیسپان تی وی به مناسبت فرارسیدن ایام دفه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مستند «از ایفل تا آزادی» را روی آنتن می برد.

- ، مستند از ایفل تا آزادی به کارگردانی اسلام فتحی با هدف مرور اتفاقات و حوادث انقلاب اسلامی ایران از نگاه میشل ستبون عکاس فرانسوی برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی پخش می شود.

میشل ستبون عکاس فرانسوی در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، از شروع تظاهرات در شهر قم تا قائله کردستان حضور داشته و حدود سی هزار عکس را ثبت کرد.

عکس های معروف دیدار امام خمینی (ره) با مردم در نوفل لوشاتو زیر درخت سیب، عکس از مبارزات مردم ایران و عکس های امام هنگام بازگشت به ایران در پرواز، پای پله هواپیما، مدرسه علوی، بهشت زهرا و مراسم استقبال از عکس های ماندگار این عکاس است.

در این مستند می بینید که میشل ستبون با گذشت سال ها، همچنان در نقش یک راوی به طور موشکافانه و همراه با عکس هایش، واقعه پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به شکلی تاریخی روایت می کند.

مستند از ایفل تا آزادی به تهیه کنندگی امیر فکری و کارگردانی اسلام فتحی محصول شبکه پرس تی وی، با زبانگردانی اسپانیایی امروز دوشنبه 11 بهمن ماه تا چهارشنبه هر روز ساعت 3:30 بامداد به وقت تهران روی آنتن هیسپان تی وی می رود و بازپخش آن همان روز ساعات 8، 14 و 20:30 برای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور حوادث انقلاب اسلامی در مستند «از ایفل تا آزادی»

مرور حوادث انقلاب اسلامی در مستند «از ایفل تا آزادی»