مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 10:172022-01-31سياسي

برنامه های حوزه هنری خوزستان در دهه فجر


رییس حوزه هنری خوزستان از برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت چهل وسومین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی در حوزه هنری استان خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شهبازگهرویی اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی صفحه پررنگی از تاریخ ماندگار ایران است که به ملت و مملکت و کشورهای آزادی خواه جهان اعتبار و آبرو بخشید.

وی نقش مردم ایران را در پیروزی انقلاب اسلامی بی نظیر دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران، مردمی و سراسری بود و همه اقشار مردم در سراسر کشور با تمام قوا و تمام وجود در آن مشارکت داشتند و این امر یکی از مهمترین دلایل پیروزی انقلاب و استقرار جمهوری اسلامی است.

شهبازگهرویی با بیان اینکه به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حوزه هنری استان برنامه های مختلفی را تدارک دیده است اضافه کرد: طراحی و تولید پوستر، برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب در فضای مجازی، تولید موشن گرافی جهت نشر فضای مجازی و چاپ بنر جهت نصب در فضاسازی شهری از جمله این برنامه ها است.

وی شب شعر با موضوع انقلاب، فضاسازی مجازی، کتیبه نویسی و نقاشی در مسیر راهپیمایی با همکاری مجمع طراحان انقلاب اسلامی (خاک نگار)، برگزاری نمایشگاه عکس و پارچه نویسی، اجرای نمایش عندما تنتهی تسقط در جشنواره بین المللی تئاتر فجر را از دیگر برنامه هایی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های حوزه هنری خوزستان در دهه فجر

برنامه های حوزه هنری خوزستان در دهه فجر