مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 10:122022-01-31سياسي

بسیجیان کاشان، مرقد امام خمینی (ره) را با گلاب ناب شست وشو می دهند


در آستانه چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جمعی از بسیجیان و مردم کاشان با حضور در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مرقد نورانی حضرت امام خمینی (ره) را با گلاب ناب شستشو و عطر آگین می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس در آستانه چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جمعی از بسیجیان و مردم کاشان با حضور در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی  مرقد نورانی حضرت امام خمینی (ره) را با گلاب ناب شستشو و عطر آگین می کنند.

این برنامه همچون سال های گذشته انجام شد و بسیجیان شهرستان کاشان افتخار پیدا کردند تا مضجع مطهر و نورانی معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی رضوان الله علیه را با گلاب و عطر ناب گل محمدی کاشان، عطر آگین کنند.

در این مراسم معنوی که هرساله در روز یازدهم بهمن ماه باحضور جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان، مدیران کاشان و بسیجیان این شهر برگزار می شود، ضمن زیارت گلزار مطهر شهدای بهشت زهرا و یادمان شهدای 72 تن انقلاب اسلامی، این عزیزان به نمایندگی از همه مردم انقلابی ایران اسلامی با آرمان های بلند امام راحل ره تجدید میثاق کرده و بر استقامت و پایداری در راه آن امام همام تحت زعامت و رهبری ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله الامام خامنه ای تأکید می ورزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان کاشان، مرقد امام خمینی (ره) را با گلاب ناب شست وشو می دهند

بسیجیان کاشان، مرقد امام خمینی (ره) را با گلاب ناب شست وشو می دهند