مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 09:572022-01-31سياسي

تغییر نظام فکری و فرهنگی استعماری نوپاست


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشورگفت: نوع استعمار به سمت تغییر نظام فکری و فرهنگی کشورها سوق پیدا کرده که جنگ شناخت را پیشرو داریم و باید به سمت تبیین برویم.

- ، حجت الاسلام والمسلمین روح الله حریزاوی شامگاه یکشنبه در ویژه برنامه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ایام الله دهه فجر که به همت بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان با همکاری سازمان بسیج اساتید استان، بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی و کاربردی و مؤسسات غیر انتفاعی استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: نوع استعمار کشورهای بیگانه در طی این چهل سال گذشته تغییر کرده و از تصرف و برده داری، کودتا و حاکم کردن افراد دست نشانده عبور کرده و به تغییر باورها و رفتارهای ملت ها به ویژه نخبگان آن جامعه رسیده است.

وی با اشاره به ذائقه سازی این کشورها ادامه داد: کشورهای استعمارگر به دنبال این هستند که رؤیای خودشان را در کشورهای مختلف به ارزش تبدیل کنند، تغییر سبک زندگی و نظام فکری که به تعبیری ورود به حوزه جنگ شناختی است از راهبردهای اصلی استعمارگران است.

اولویت شبیخون فرهنگی و جنگ نرم قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: این تعابیر بیشتر به جنگ نرم هم شناخته می شود که این مفهوم توسط رهبر معظم انقلاب به کار برده شد و بعد از دهه هفتاد با به کار بردن تعبیر تهاجم فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نظام فکری و فرهنگی استعماری نوپاست

تغییر نظام فکری و فرهنگی استعماری نوپاست