موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 09:472022-01-31سياسي

ابراز خجالت یک نماینده مجلس از موافقت کمیسیون تلفیق با خرید سربازی


نماینده مردم تهران در مجلس در مخالفت با موافقت کمیسیون تلفیق مجلس با خرید خدمت سربازی می گوید از این طرح ابراز خجالت کرد.

- ابراز "خجالت" یک نماینده مجلس از موافقت کمیسیون تلفیق با خرید سربازی نماینده مردم تهران در مجلس در مخالفت با موافقت کمیسیون تلفیق مجلس با خرید خدمت سربازی می گوید از این طرح ابراز "خجالت" کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله ایزدخواه در صفحه شخصی خود در توییتر در انتقاد از موافقت کمیسیون تلفیق مجلس با خرید خدمت سربازی نوشت: به اندازه خودم به عنوان یک نماینده، از طرح فروش خدمت سربازی، ابراز خجالت و مخالفت قطعی دارم.

کارآمدی ِ حکمرانی عادلانه، با پولی شدن های تبعیض آلود، حاصل نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس روز شنبه(9 بهمن) از موافقت این کمیسیون با خرید سربازی خبر داد.

بر این اساس، دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و کمتر از آن با پرداخت 250 میلیون تومان، دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد با پرداخت مبلغ 400 میلیون تومان و دارندگان مدرک پزشکی عمومی و دکترای تخصصی و بالاتر از آن در تمامی رشته ها با پرداخت مبلغ 600 میلیون تومان به حساب خزانه کل کشور قادر به خرید سربازی خود خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز خجالت یک نماینده مجلس از موافقت کمیسیون تلفیق با خرید سربازی

ابراز خجالت یک نماینده مجلس از موافقت کمیسیون تلفیق با خرید سربازی