مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-31بين الملل

تیپی از جنس میرزا در خدمت مردم+ فیلم


تیپ مخصوص نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه در کنار خدمات نظامی و محرومیت زدایی، امروزه در مردم یاری نیز وارد میدان شده و مشغول خدمت به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه در گیلان یکی از نهادهای مردم نهاد اثر بخش در استان هست که مردم از خدمات غیر نظامی آن بارها بهره مند شده اند.

  حضور سروقامتان تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان در صحنه های نبرد حق علیه باطل، حضور در کنار سیل زدگان و زلزله زدگان، حضور در کنار آسیب دیدگان متاثر از ویروس کرونا تنها گوشه ای از خدمات این تیپ از سرزمین میرزاکوچک جنگلی است.

  امروزه تیپ میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه در کنار ماموریت های محوله به بازوی قدرتمند در منطقه به ویژه در رفع محرومیت ها است.

  یکی از عرصه هایی که امروزه تیپ مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه در گیلان به آن مشغول شده، حضور در مناطق بالادست اشکورات رحیم آباد رودسر است.

  به گفته سرهنگ سبحان تاور، فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه، استعداد و امکانات این تیپ در روستاهای منطقه رحیم آباد حاضر شده و در عملیات های مردم یاری مشغول است.

  فرزندان میرزا در تیپ مخصوص با هم پیمان خود از تیپ صابرین تهران در مناطق نیاسان و آسمانرود اشکورات بخش رحیم آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیپی از جنس میرزا در خدمت مردم+ فیلم

تیپی از جنس میرزا در خدمت مردم+ فیلم