مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 09:322022-01-31بين الملل

افزایش کشته های زندان حسکه به 373 تن/ائتلاف ضد داعش: قسد کنترل زندان را در دست دارد


کشته های ناشی از درگیری ها میان نیروهای کرد سوریه و تروریست های داعش در زندان غویران در حسکه به 373 تن افزایش یافته است این درحالی است که ائتلاف ضد داعش از کنترل نیروهای قسد بر این زندان و انتقال داعشی های آن به یک ساختمان مستحکم خبر داد.

- افزایش کشته های زندان حسکه به 373 تن/ائتلاف ضد داعش: قسد کنترل زندان را در دست دارد کشته های ناشی از درگیری ها میان نیروهای کرد سوریه و تروریست های داعش در زندان غویران در حسکه به 373 تن افزایش یافته است این درحالی است که ائتلاف ضد داعش از کنترل نیروهای قسد بر این زندان و انتقال داعشی های آن به یک ساختمان مستحکم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، در حالی که دیده بان حقوق بشر سوریه پیش از این تعداد کشته های زندان غویران استان حسکه را 332 تن اعلام کرده بود، جدیدترین گزارش ها حاکی از افزایش آمار تلفات به 373 تن است.

طبق گزارش این مرکز، در درگیری ها میان نیروهای امنیتی کرد و نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) از یک سو و تروریست های داعش از سوی دیگر، 268 داعشی به هلاکت رسیده و 98 نیروهای کرد و هفت غیرنظامی نیز کشته شدند.

این افزایش آمار تلفات پس از آن بود که نیروهای کرد در عملیات پاکسازی و بازرسی خود در ساختمان زندان و محیط اطراف آن، اجساد بیشتری پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کشته های زندان حسکه به 373 تن/ائتلاف ضد داعش: قسد کنترل زندان را در دست دارد

افزایش کشته های زندان حسکه به 373 تن/ائتلاف ضد داعش: قسد کنترل زندان را در دست دارد