مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 09:172022-01-31فرهنگي

حضور رکورداران در کنار تازه کاران در فجر چهلم


پشت دوربین فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر عواملی حضور دارند که برخی در این دوره جشنواره با بیش از سه فیلم و برخی نیز نخستین تجربه شرکت در این رویداد سینمایی را در کارنامه خود خواهند داشت.

- در این میان نام چهره ها و بزرگان سینمایی نیز در میان عوامل تولید آثار به چشم می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه گزارش چند روز قبل، به بررسی عوامل پشت دوربین 11 فیلم دیگر حاضر در چهلمین جشنواره فیلم فجر می پردازیم.

در این گزارش نیز به رکوردداران و سابقه داران دریافت جایزه عوامل پشت دوربین در 6بخش فیلمبرداری، تدوین، صدابرداری، طراحی صحنه، چهره پردازی و موسیقی هر یک از فیلم های چهلمین جشنواره فجر در این رویداد سینمایی پرداخته ایم.

فیلم 2888 این اثر دومین همکاری مشترک کیوان علیمحمدی و علی اکبر حیدری در مقام کارگردان و نویسنده است و تهیه کنندگی آن را هم کیوان علیمحمدی بر عهده داشته است.

در این فیلم مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، چهره پرداز: کامران خلج، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، تدوین: سیاوش پورخلیلی، صدابردار: منصور شهبازی، مهراد ابوالقاسمی و موسیقی: سامان احتشامی همکاری داشتند.

در بین عوامل پشت صحنه این اثر، حضور مرتضی پورصمدی در مقام فیلمبردار دیده می شود که سابقه دریافت یک سیمرغ از جشنواره بیست و هفتم فجر برای فیلم شبانه روز را دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رکورداران در کنار تازه کاران در فجر چهلم

حضور رکورداران در کنار تازه کاران در فجر چهلم