مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 08:372022-01-31پزشكي

دستور دادستان برای کنترل آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کرمانشاه/ 4 کانون شناسایی شد


دادستان کرمانشاه در راستای مشاهده چهار کانون آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان، دستورات لازم را برای مقابله با این بیماری صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، در پی قرمز شدن وضعیت قرمز استان کرمانشاه از حیث شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان شهرام کرمی دادستان کرمانشاه دستورات لازم را برای مقابله با این بیماری صادر کرد.

وی در جمع خبرنگاران، با اشاره به مشاهده چهار کانون آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کرمانشاه، اظهار کرد: در این راستا در خصوص پیشگیری از وقوع کانون های بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در سطح مناطق مختلف استان لازم است برخی اقدامات در دستور کار قرار گیرد.

دادستان کرمانشاه به خطرات انتقال این بیماری به انسان و احتمال شیوع آن در واحدهای صنعتی طیور اشاره کرد و گفت: به منظور صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از تهدید علیه بهداشت عمومی و اجرای دستورالعمل نحوه برخورد با گله های مشکوک و آلوده با آنفلوآنزای فوق حاد طیور باید در اسرع وقت اقدامات قانونی در چارچوب موازین و مقررات مربوطه معمول اجرا شود.

وی بر لزوم همکاری سایر سازمان ها و دستگاه ها به منظور مقابله با این بیماری تاکید کرد و یادآور شد: فرماندهی انتظامی شهرستان موظف به هرگونه همکاری مقتضی در راستای ماموریت مذکور تا پایان سال جاری و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور دادستان برای کنترل آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کرمانشاه/ 4 کانون شناسایی شد

دستور دادستان برای کنترل آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کرمانشاه/ 4 کانون شناسایی شد