مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 08:222022-01-31اجتماعي

کدام مدارس در بوشهر غیرحضوری فعالیت می کنند؟


براساس اطلاعیه آموزش و پرورش استان بوشهر، فعالیت مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در مناطق زرد و نارنجی و مدارس متوسطه اول ودوم در مناطق نارنجی به شیوه غیرحضوری(مجازی) خواهد بود.

- ایسنا/بوشهر براساس اطلاعیه آموزش و پرورش استان بوشهر، فعالیت مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در مناطق زرد و نارنجی و مدارس متوسطه اول ودوم در مناطق نارنجی به شیوه غیرحضوری(مجازی) خواهد بود.

  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان بوشهر، در اطلاعیه ای خصوص فعالیت مدارس استان آورده است: با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا و براساس مصوبه ستاد استانی کرونا فعالیت مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در مناطق زرد و نارنجی و مدارس متوسطه اول ودوم در مناطق نارنجی از تاریخ 11 بهمن 1400 تا 20 بهمن 1400 به شیوه غیرحضوری(مجازی) خواهد بود.

طبق این اطلاعیه، فعالیت مدارس متوسطه در مناطق زرد به شیوه ترکیبی و در مناطق آبی برای همه دوره های تحصیلی به شیوه سابق ادامه خواهد داشت.

دیروز در جلسه ستاد استانی کرونا مقرر شد که فعالیت مدارس در مقاطع پیش دبستانی و دبستان به صورت غیرحضوری و مجازی به مدت یک هفته انجام شود.

اکنون شهرستان های بوشهر، تنگستان، دشتستان و گناوه در وضعیت نارنجی، عسلویه، دشتی، تنگستان و کنگان در وضعیت زرد و و شهرستان های جم و دیلم در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام مدارس در بوشهر غیرحضوری فعالیت می کنند؟

کدام مدارس در بوشهر غیرحضوری فعالیت می کنند؟