مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 07:372022-01-31اقتصادي

اجرا و کلنگ زنی 56 پروژه در دهه فجر


فرماندار چالوس با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی 56 پروژه عمرانی در دهه فجر امسال گفت: برای مجموع این پروژه ها بیش از 635 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

- سیدرسول حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: بیش از 840 برنامه برای امسال در نظر گرفته شده است که 60 عنوان شاخص آن در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی و سیاسی اجرایی خواهد شد.

حسینی از کلنگ زنی 9 پروژه جدید با 142 میلیارد تومان اعتبار خبر داد و با بیان اینکه 47 پروژه عمرانی نیز با اعتبار 493 میلیارد تومان به بهره برداری خواهند رسید، افزود: اغلب این پروژه ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا می شود که در مجموع برای این پروژه ها 217 نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی خواهد شد.

فرماندار چالوس در خصوص مهمترین برنامه های دهه فجر خاطرنشان کرد: افتتاح کارخانه مرزن سفال، افتتاح معدن شن و ماسه سنگ طلایی، افتتاح ساختمان اداری آزادراه تهران شمال قطعه 4، افتتاح فاز نخست ورزشگاه تجن کلای علیا، افتتاح درمانگاه تخصصی حضرت زهرا فرهنگیان، افتتاح ساختمان اداری دادگستری مرزن آباد و کلنگ زنی فاز دوم کارخانه شن و ماسه مددی بخشی از این پروژه ها است.

وی بر انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط رسانه ها به مردم تاکید کرد و گفت: در طول بیش از 40 سال از انقلاب تاکنون خدمات ارزند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرا و کلنگ زنی 56 پروژه در دهه فجر

اجرا و کلنگ زنی 56 پروژه در دهه فجر