مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 00:322022-01-30اجتماعي

تست فنی بیش از 4500 وسیله نقلیه سنگین در مراکز معاینه فنی آذربایجان غربی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تست فنی بالغ بر 4550 وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین در مراکز معاینه فنی استان، در یک ماه گذشته خبر داد.

- ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در گفت وگوباخبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به فعالیت 7 مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین در سطح استان شامل دو مرکز در شهرستان ارومیه و پنج مرکز دیگر در هر یک از شهرستانهای سلماس،  مهاباد،  خوی،  میاندوآب و بوکان اظهار داشت : طبق آمار در دی ماه سال جاری بالغ بر 4550 وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین به این مراکز مراجعه کردند که از این تعداد  4499وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین از تست های مربوطه قبول و 54 وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین رد شدند.

 شکری افزود: بیشترین پذیرش وسایل نقلیه سنگین جهت معاینه فنی به ترتیب در شهرستانهای ارومیه ، خوی و مهاباد انجام گرفته است.

 وی گفت : در این مراکز انواع آزمایشات همچون آزمایش میزان آلایندگی ، میزان صدا ، تست سرعت ، تست ترمزها ، نور چراغ ها ، باک غیر استاندارد ، آج لاستیک و سایر آزمایشهای فنی مشابه از وسایل نقلیه سنگین گرفته می شود.

 این مقام مسئول یادآور شد:  عمده وسائل نقلیه سنگین که به مراکز معاینه فنی مراجعه نموده اند شامل انواع کشنده ، کامیون ، بارگیر،  کامیونت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست فنی بیش از 4500 وسیله نقلیه سنگین در مراکز معاینه فنی آذربایجان غربی

تست فنی بیش از 4500 وسیله نقلیه سنگین در مراکز معاینه فنی آذربایجان غربی