مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 23:372022-01-30ورزشي

سرمربی پیکان تهران: برگزاری متمرکز پلی آف به نفع تیم هاست


سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: برگزاری دیدارهای پلی آف به صورت متمرکز با توجه به شیوع سویه آمیکرون، به نفع همه تیم های حاضر در لیگ امسال است و سطح کیفی مسابقات را بالا می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، پیمان اکبری عصر یکشنبه پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل شهرداری ارومیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم پیکان تهران تلاش خود را برای ماندن در رده های بالای جدول و حضوری قدرتمندانه در مرحله پلی آف انجام می دهد ولی با توجه به شیوع سویه آمیکرون بهتر است مسابقات نهایی به صورت متمرکز در تهران برگزار شود تا با کاهش سفرهای طولانی شاهد هر چه کیفی تر شدن رقابت های لیگ ایران باشیم.

وی گفت:تیم پیکان در شروع فصل به دلیل مصدومیت 5 تن از بازیکنان اصلی اش همچون تشکری، فیاضی، یلی، وادی و فلاح را در اختیار نداشت ولی با بهبود وضعیتش از هفته هشتم وارد کوران اصلی بازی ها شده است.

اکبری ادامه داد: من به عنوان مربی که سال گذشته هدایت تیم شهرداری ارومیه را تجربه کرده ام به خوبی درک می کنم که مسئولان باشگاه تمام تلاش خود را برای نتیجه گیری هر چه بهتر در لیگ به کار بسته است ولی این تیم وارد بحران شده است ولی با حمایت همه جانبه می تواند خود را از مشکلات به وجود آمده بیرون بکشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی پیکان تهران: برگزاری متمرکز پلی آف به نفع تیم هاست

سرمربی پیکان تهران: برگزاری متمرکز پلی آف به نفع تیم هاست