مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 23:372022-01-30ورزشي

سرمربی آذرباتری: سرماخوردگی گریبانگیربازیکنانم شده است


سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: بازیکنانم با مشکل سرماخوردگی مواجه هستند و این امر بر کیفیت بازی آنها تاثیر منفی گذاشته است.

- رحمان رئوفی عصر یکشنبه پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل پاس گرگان در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بازی امروز از نظر فنی و کیفی به هیچ وجه قابل قبول نبود ضمن اینکه متین احمدی نیز به دلیل مشکلی که برای صدور کارت بازی پیش آمده بود در تهران بود و نتوانست ما را در دیدار امروز همراهی کند.

وی ادامه داد: امروز علیرضا شاه علی، محمد بربست، بابک موسوی و رضا محمودآبادی با وجود اینکه از بیماری سرماخوردگی  و ضعف عمومی رنج می بردند همچنان در اختیار تیم بودند ولی کارآیی و شادابی همیشگی را برای ارائه یک بازی خوب و بی نقص نداشتند و باید منتظر باشیم تا این مشکل بزودی رفع شود.

رئوفی افزود: امروز مجبور بودیم ترکیب تیم را به طور کلی تغییر دهیم تا کارآیی لازم برای ادامه بازی به دست آید ولی این تاکتیک هم جواب نداد و نتیجه را به حریف گرگانی واگذار کردیم.

سرمربی تیم آذرباتری ارومیه گفت: خوشبختانه تست کرونای تمام بازیکنان سرماخورده منفی شده است ولی برای بهبودی مشکل سرماخوردگی آنها نیاز به زمان بیشتری داریم تا دوباره به روزهای اوج خود برگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی آذرباتری: سرماخوردگی گریبانگیربازیکنانم شده است

سرمربی آذرباتری: سرماخوردگی گریبانگیربازیکنانم شده است