مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 23:122022-01-30حوادث

مصالحه 68 درصدی پرونده های مشاوره و مددکاری کلانتری های لرستان


68 درصد پرونده های کلانتری ها توسط مددکاران و مشاوران لرستان، منجر به صلح و سازش شده است.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان گفت: 68 درصد پرونده های کلانتری ها توسط مددکاران و مشاوران لرستان، منجر به صلح و سازش شده است.

سردار یحیی الهی امروز دهم بهمن ماه، اظهار کرد: با رویکرد ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه های مربوط به اختلافات خانوادگی، مسائل حقوقی و نزاع های خانوادگی و غیره، مراکز مشاوره و مددکاری با حضور کارشناسان روان شناسی و اجتماعی در سطح کلانتری های انتظامی استان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در این مراکز و به منظور برقراری صلح و سازش مشاوره های در خصوص ازدواج، تحصیل و غیره به صورت رایگان به هم استانی های ارائه می شود، افزود: طی 10 ماه گذشته 9 هزار و 817 پرونده مربوط به مسائل خانوادگی، حقوقی، نزاع ها و درگیری ها توسط مشاوران و مددکاران اجتماعی در کلانتری ها منجر به سازش شده است.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: 68 درصد از پرونده کلانتری های سطح استان توسط کارشناسان مشاوره و مددکاری منجر به سازش و مصالحه شده اند که این نشان از خدمت بی دریغ پلیس به مردم در حوزه های فرهنگی و اجتماعی دارد.

سردار الهی خاطرنشان کرد: مراکز مشاوره و مددکاری پلیس در کلانتری های سطح استان آماده ارائه هرگونه خدمات مشاوره و مددکاری به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصالحه 68 درصدی پرونده های مشاوره و مددکاری کلانتری های لرستان

مصالحه 68 درصدی پرونده های مشاوره و مددکاری کلانتری های لرستان