مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 22:472022-01-30اقتصادي

اختصاص 340 میلیون یورو اعتبارات ارزی به طرح های اقتصای لرستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از اختصاص حدود 77 هزار میلیارد ریال اعتبارات ریالی و 340 میلیون یورو اعتبارات ارزی به طرح های اقتصادی استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از اختصاص حدود 77 هزار میلیارد ریال اعتبارات ریالی و 340 میلیون یورو اعتبارات ارزی به طرح های اقتصادی استان خبر داد.

سیروس ابراهیمی در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضعیت مصوبات ابلاغی حوزه اقتصادی سفر ریاست جمهور به استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور، این موضوعات در حوزه های مختلف به معاونت های استانداری محول شده و موضوعات اقتصادی لحاظ شده در این مصوبات نیز بر عهده حوزه اقتصادی استانداری است.

وی تصریح کرد: در حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استان تعداد 69 طرح معرفی شده که 17 مصوبه در حوزه رفع موانع و بقیه در حوزه طرح های اجرایی استان در دستور کار پیگیری قرار دارد.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: برای این طرح ها حدود 77 هزار میلیارد ریال اعتبارات ریالی و 340 میلیون یورو اعتبارات ارزی تعریف شده که بخش عمده این مقاله به استان ابلاغ شده و مابقی به مرور به استان تزریق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 340 میلیون یورو اعتبارات ارزی به طرح های اقتصای لرستان

اختصاص 340 میلیون یورو اعتبارات ارزی به طرح های اقتصای لرستان