مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 22:122022-01-30اقتصادي

اختصاص 3500 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های منطقه ویژه خلیج فارس


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس گفت: با اعتباری بالغ بر 35هزار میلیارد ریال جهت تامین زیرساختهای موردنیاز، سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس شتاب بیشتری می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در خصوص اعتباری بالغ بر 35هزار میلیارد ریال جهت تامین زیرساختهای موردنیاز، سرمایه گذاری بخش خصوصی توضیح داد: این اعتبار جهت تامین زیرساختهای 2500هکتار سایت توسعه منطقه ویژه طی بازه زمانی 4الی 5ساله اختصاص یافته است.

وی افزود: این اعتبارات، توسعه زیرساختهای این ناحیه، شامل آب، برق و روشنایی، گاز، خطوط ارتباطی، جمع آوری آبهای سطحی و پست برق و … به طورکلی تمامی نیازهای بخش خصوصی برای ورود عملی و سرمایه گذاری در منطقه ویژه را تامین می سازد.

از 4500هکتار مساحت منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، فضایی بالغ بر 2500هکتار سایت توسعه، دارای توپوگرافی بسیار خشنی است که مدتهاست از لحاظ فراهم سازی زیرساختها در دستور کار ایمیدرو و منطقه ویژه قرار گرفته است.

حسن خلج طهرانی در این ارتباط نیز گفت: با همکاری و موافقت روسای سابق و فعلی ایمیدرو با تزریق این اعتبار، رونقی جدی در مسیر جذب سرمایه ها ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 3500 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های منطقه ویژه خلیج فارس

اختصاص 3500 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های منطقه ویژه خلیج فارس