مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 21:072022-01-30سياسي

هزینه های میلیاردی در زیرزمین تبریز به کجا رفته است؟/ اختصاص سهمیه تبریز به شیراز!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روح الله دهقان نژاد در چهل ونهمین جلسه علنی رییس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز گزارشی از فعالیت 6 ماه اخیر این کمیسیون ارائه داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی بیان کرد: از روز آغاز فعالیت این کمیسیون تاکنون 20 جلسه برگزار شده و  63 موضوع در آن مطرح شده است.

رییس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: 240 مورد پرونده از ابتدا به کمیسیون تحقیق و نظارت آمده است که مورد ارزیابی قرار می گیرند.

دهقان نژاد با بیان اینکه کمیته کارشناسی هر هفته به صورت مداوم جلساتی را برگزار و پرونده ها را بررسی می کند، ادامه داد: 37 درصد پرونده ها مربوط به حوزه شهرسازی، 18 درصد حوزه اداری و استخدامی و 21 درصد حوزه املاک است.

وی در بخشی هم در خصوص موضوعات مطرح شده در این کمیسیون گفت: پیگیری سامانه شفافیت، بازدید از مترو، پیگیری سامانه امور قراردادها، پروژه های سرمایه گذاری مشارکتی، تحقیق در خصوص نیروهای بکارگرفته شده در سال 1400، بررسی طرح سوت زنی، تبدیل وضعیت پرسنل شهرداری، پرونده های مربوط به حق و حقوق شهروندان که برخی از دهه 70 بلاتکلیف مانده اند، تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر، تصویب ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های میلیاردی در زیرزمین تبریز به کجا رفته است؟/ اختصاص سهمیه تبریز به شیراز!

هزینه های میلیاردی در زیرزمین تبریز به کجا رفته است؟/ اختصاص سهمیه تبریز به شیراز!