مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 20:522022-01-30بين الملل

نمایش انسان دوستی وزیر خارجه چین درعرصه دیپلماسی با هند


وزیر خارجه چین به دنبال اطلاع از کرونایی شدن همتای هندی خود، در اقدامی با ارسال پیامی برای وی بهبودی سریع آرزو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر امور خارجه چین روز یکشنبه در پیامی با وزیر امور خارجه هند به دلیل ابتلای به کرونا ابراز همدردی کرد.

به نوشته وبگاه سی جی تی ان   وانگ یی وزیر امور خارجه چین در پیام خود گفته است که با اطلاع از ابتلای سوبرهمانیام جایشانکار وزیر خارجه هند به کووید-19، صمیمانه ابراز همدردی و برای او آرزوی بهبودی سریع کرده است.

وزیر خارجه چین با اشاره به اینکه چین و هند از زمان شیوع کووید-19 به یکدیگر کمک کرده و بر مشکلات غلبه کرده اند، گفت که آماده همکاری با جیشانکار برای اجرای اجماع مهم رهبران دو کشور و توسعه روابط دوجانبه است.

جیشانکار پنجشنبه گذشته گفت که آزمایش کووید-19 او مثبت شده است و از همه کسانی که اخیراً با او در تماس بوده اند خواست تا اقدامات احتیاطی مناسب را انجام دهند.

بر اساس آخرین داده های وزارت بهداشت هند، این کشور در حال حاضر با موج سوم همه گیری کووید-19 در حال مبارزه است و در 24 ساعت گذشته 234281 مورد جدید ابتلا به کرونا در این کشور پهناور ثبت شده است.

هند و چین که در سال 1962 در یک جنگ مرزی تمام عیار جنگیدند، مدتهاست که یکدیگر را متهم می کنند و سعی دارند در امتداد مرز غیر رسمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش انسان دوستی وزیر خارجه چین درعرصه دیپلماسی با هند

نمایش انسان دوستی وزیر خارجه چین درعرصه دیپلماسی با هند