مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 20:322022-01-30سياسي

هزینه های میلیاردی در زیر زمین به کجا رفته است!/ اختصاص سهمیه تبریز به شیراز!


رییس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مشخص نیست چندین میلیاردی که در زیر زمین تبریز هزینه شده، کجا رفته است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روح الله دهقان نژاد در چهل ونهمین جلسه علنی رییس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز گزارشی از فعالیت 6 ماه اخیر این کمیسیون ارائه داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی بیان کرد: از روز آغاز فعالیت این کمیسیون تاکنون 20 جلسه برگزار شده و  63 موضوع در آن مطرح شده است.

رییس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: 240 مورد پرونده از ابتدا به کمیسیون تحقیق و نظارت آمده است که مورد ارزیابی قرار می گیرند.

دهقان نژاد با بیان اینکه کمیته کارشناسی هر هفته به صورت مداوم جلساتی را برگزار و پرونده ها را بررسی می کند، ادامه داد: 37 درصد پرونده ها مربوط به حوزه شهرسازی، 18 درصد حوزه اداری و استخدامی و 21 درصد حوزه املاک است.

وی در بخشی هم در خصوص موضوعات مطرح شده در این کمیسیون گفت: پیگیری سامانه شفافیت، بازدید از مترو، پیگیری سامانه امور قراردادها، پروژه های سرمایه گذاری مشارکتی، تحقیق در خصوص نیروهای بکارگرفته شده در سال 1400، بررسی طرح سوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های میلیاردی در زیر زمین به کجا رفته است!/ اختصاص سهمیه تبریز به شیراز!

هزینه های میلیاردی در زیر زمین به کجا رفته است!/ اختصاص سهمیه تبریز به شیراز!