مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 20:222022-01-30اقتصادي

تامین آب شرب شهروندان کرمانشاهی در تابستان 1401 یک اولویت مهم است


معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: تکمیل پروژه آبرسانی شهر کرمانشاه و تامین آب شرب شهروندان در تابستان 1401 از اولویت های اصلی مدیریت استان است.

- ایسنا/کرمانشاه معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: تکمیل پروژه آبرسانی شهر کرمانشاه و تامین آب شرب شهروندان در تابستان 1401 از اولویت های اصلی مدیریت استان است.

منوچهر فخری در نشست قرارگاه عملیاتی تامین آب شرب شهر کرمانشاه، اظهار کرد: باتوجه به نیاز جدی کلانشهر کرمانشاه، آماده سازی خط انتقال آب گاوشان به کرمانشاه برای افزایش بار و استفاده از حداکثر ظرفیت این خط در دستور کار قرار گرفته است.

فخری یادآور شد: امسال تلاش های بسیاری برای شناسایی معایب خط انتقال و رفع نقص ها از سد گاوشان صورت گرفته و بازدیدها و نشست های کارشناسی بسیاری هم در این راستا برگزار شده است.

وی گفت: با تلاش مجموعه آب منطقه ای کرمانشاه، تاکنون بیش از 17 کیلومتر از این خط انتقال رفع نقص شده است.

معاون عمرانی استاندار گفت: آب شرب، نیاز اولیه و ضروری شهروندان است و تمامی دستگاه های استان باید با جدیت در روند اجرای این پروژه مشارکت فعال داشته باشند.

فخری عنوان کرد: ضرورت دارد که شهرداری در زمینه حفر چاه های جدید برای تامین آب شرب شهروندان، با اداره آب و فاضلاب کاملا هماهنگ باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرب شهروندان کرمانشاهی در تابستان 1401 یک اولویت مهم است

تامین آب شرب شهروندان کرمانشاهی در تابستان 1401 یک اولویت مهم است