مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 19:522022-01-30سياسي

ابراز خرسندی عضو خبرگان رهبری از رشد فزاینده شاخص های سلامت در گیلان


عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن توصیه به تزریق نوبت سوم واکسن، از پوشش بالای هر سه نوبت واکسیناسیون و همچنین رشد فزاینده شاخص های بهداشت و درمان طی سال های اخیر ابراز خرسندی کرد.

-   آیت الله رضا رمضانی عضو مجلس خبرگان رهبری امروز در حاشیه دریافت نوبت سوم واکسن کرونا در گفت وگو با خبرنگار فارس با تأکید بر ضرورت تلاش همه جانبه جهت کنترل بیماری کرونا اظهار کرد: توجه به پروتکل های بهداشتی و مسائلی را که در حوزه سلامت جامعه است، ضرورت دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با ابراز خرسندی از پوشش بالای گیلان در واکسیناسیون، گفت: الحمدالله به گزارش سایت قطره و به نقل ازمسؤولین بهداشت و درمان، گیلان هم توانست با همه کمبود هایی که در زیرساخت های بهداشت و درمان وجود دارد، در اجرای سند ملی واکسیناسیون رتبه نخست را در کشور به دست بیاورد.

رمضانی با اشاره به پیشتازی گیلان در پوشش نوبت سوم واکسن کرونا نیز، بیان کرد: این استان حتی نسبت به تزریق نوبت دُز سوم واکسن کرونا با 30 درصد پیشتاز بوده و اکنون در رتبه نخست کشوری قرار دارد.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به فرهنگ متمدن گیلانی ها و ارتباط دادن آن با استقبال از واکسن، بیان کرد: طبعاً این به واسطه نگاه فرهنگی است که گیلانی ها دارند و در تاریخ گیلان هم فرهنگی بودن و توجه به رشد جامعه، از نقطه های برجسته ای بوده که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز خرسندی عضو خبرگان رهبری از رشد فزاینده شاخص های سلامت در گیلان

ابراز خرسندی عضو خبرگان رهبری از رشد فزاینده شاخص های سلامت در گیلان