مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 19:172022-01-30ورزشي

معافیت منتخبان مسابقات جهانی و آسیایی کاراته از مسابقات قهرمانی کشور


طبق اعلام سازمان تیم های ملی کاراته، نفرات تیم ملی در بخش انفرادی که برای رقابت های جهانی و آسیایی 2021 انتخاب شده بودند، از شرکت در مسابقات قهرمانی کشور معاف هستند.

- طبق اعلام سازمان تیم های ملی کاراته، نفرات تیم ملی در بخش انفرادی که برای رقابت های جهانی و آسیایی 2021 انتخاب شده بودند، از شرکت در مسابقات قهرمانی کشور معاف هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات قهرمانی کشور(انتخابی تیم ملی کاراته) در رده سنی بزرگسالان، جام یادآوره سردار شهید سید محمد حجازی در بخش بانوان در روزهای 12 و 13 و در بخش آقایان در روزهای 14 و 15 بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران برگزار می شود.

این رقابت ها برای انتخاب ورزشکاران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی هانگژو 2022 برگزار خواهد شد و طبق اعلام سازمان تیم های ملی، نفرات انفرادی کاراته کاهای تیم ملی در بخش انفرادی که برای رقابت های جهانی و آسیایی 2021 انتخاب شده بودند، معاف هستند و سایر نفرات برای رسیدن به پیراهن تیم ملی باید به روی تاتامی بروند.

لازم به یادآوری است که در بخش کومیته مردان 4 ورزشکار برتر شامل قهرمان، نایب قهرمان و سوم مشترک به مرحله بعدی انتخابی دعوت می شوند تا نفرات هر وزن در مرحله دوم انتخابی 6 ورزشکار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت منتخبان مسابقات جهانی و آسیایی کاراته از مسابقات قهرمانی کشور

معافیت منتخبان مسابقات جهانی و آسیایی کاراته از مسابقات قهرمانی کشور