مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 17:422022-01-30دانش

پایان نامه ها و رساله ها، بخش مهمی از توان پژوهشی کشور هستند


معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پایان نامه ها و رساله ها بخش مهمی از توان پژوهشی کشور محسوب می شوند و می توانند تاثیر زیادی در بهبود وضعیت اقتصادی و صنعتی کشور داشته باشند.

- معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پایان نامه ها و رساله ها بخش مهمی از توان پژوهشی کشور محسوب می شوند و می توانند تاثیر زیادی در بهبود وضعیت اقتصادی و صنعتی کشور داشته باشند.

بر این اساس و با توجه به ضرورت نقش آفرینی مؤثر دانشگاه ها و مراکز علمی کشور در حل مسائل جامعه و رفع مشکلات کشور، لازم است حمایت و پشتیبانی مناسبی از این گونه پژوهش های تقاضامحور صورت پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیمان صالحی اظهار کرد: با توجه به روندهای حاکم، ضروری است جهت دهی پذیرش و تربیت دانشجویان بر اساس نیاز جامعه و صنایع فعال صورت پذیرد.

بنابراین لازم است به تدریج سهم بیشتری از این توان معطوف به نیازها و اولویت های کشور شده و مستقیماً بر اساس تقاضا تعریف و به اجرا گذاشته شوند.

در این راستا پیش بینی انواع حمایت ها، تشویق ها و تسهیلات ضروری بوده و تحقق این امر چه در سطح دانشگاه ها و چه در سطح ستاد وزارتخانه نیازمند تلاش جدی است.

به نقل از وزارت علوم، وی افزود: خوشبختانه در سال 1400 دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور بیش از 90 پایان نامه و رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نامه ها و رساله ها، بخش مهمی از توان پژوهشی کشور هستند

پایان نامه ها و رساله ها، بخش مهمی از توان پژوهشی کشور هستند