مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 17:072022-01-30سياسي

توقیف محموله مشروبات الکی در کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که چند هفته ای است در استان با حضور دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی شروع شده، هر روز شاهد موفقیت های این طرح اجتماعی امنیتی هستیم.

بی گمان امنیت مقوله ای است که همه جامعه در برابر آن احساس مسئولیت می کنند و چنانچه افرادی قصد برهم زدن نظم و امنیت حاکم بر جامعه را مخدوش نمایند نه تنها حکومت بلکه آحاد مردم احساس وظیفه می نمایند.

اسماعیل مسعودی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به توقیف محموله مشروبات الکی به ارزش بالغ بر سی میلیارد ریال، اظهار کرد: با ادامه اقدامات قاطع دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و بعد از اینکه هفته گذشته خودروی حامل محموله قاچاق چند هزار قبضه ای سلاح سرد توقیف و متهم بازداشت شد، باردیگر با اقدامات قضایی و تلاش های شبانه روزی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ضربه مهلکی به قاچاقچیان مشروبات الکلی خارجی وارد همچنین این محموله کشف، ضبط، خودروی مذکور توقیف و متهم نیز بازداشت شد.

وی در این خصوص گفت: در این اقدام قاچاقچیان در یک دستگاه تریلر، مشروبات الکلی خارجی قاچاق را در مخزن یک دستگاه تریلر جاسازی و قاچاق کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله مشروبات الکی در کهگیلویه و بویراحمد

توقیف محموله مشروبات الکی در کهگیلویه و بویراحمد