مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 16:372022-01-30سياسي

توقیف محموله بزرگ مشروبات الکی در کهگیلویه و بویراحمد


معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد از توقیف محموله بزرگ مشروبات الکی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که چند هفته ای است در استان با حضور دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی شروع شده، هر روز شاهد موفقیت های این طرح اجتماعی امنیتی هستیم.

بی گمان امنیت مقوله ای است که همه ی جامعه در برابر آن احساس مسئولیت می کنند و چنانچه افرادی قصد برهم زدن نظم و امنیت حاکم بر جامعه را مخدوش نمایند نه تنها حکومت بلکه آحاد مردم احساس وظیفه می نمایند.

اسماعیل مسعودی کوشک از توقیف یک دستگاه تریلر حامل مشروبات الکلی خارجی قاچاق که بصورت جاساز در مخزن تریلر جاسازی و قاچاق شده بود، خبر داد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به این که ارزش ریالی این محموله بالغ بر سی میلیارد ریال است اظهار داشت: با ادامه ی اقدامات قاطع دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و بعد از اینکه هفته ی گذشته خودروی حامل محموله قاچاق چند هزار قبضه ای سلاح سرد توقیف و متهم بازداشت شد، باردیگر با اقدامات قضایی وتلاشهای شبانه روزی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ضربه ی مهلکی به قاچاقچیان مشروبات الکلی خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله بزرگ مشروبات الکی در کهگیلویه و بویراحمد

توقیف محموله بزرگ مشروبات الکی در کهگیلویه و بویراحمد