مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 15:472022-01-30پزشكي

80 بیمار همدانی در انتظار دریافت کلیه هستند


مدیرعامل انجمن اهدای عضو استان همدان گفت: در حال حاضر 80 بیمار در این استان در صف انتظار دریافت کلیه هستند که شمار بیماران نیازمند این عضو روز به روز در حال افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو بالا بودن حساسیت بیماران نیازمند پیوند عضو به بیماری های عفونی و درمان سخت بیماران دیالیزی سبب مرگ شمار زیادی از آنها شد.

مدیرعامل انجمن اهدای عضو استان همدان گفت: خانواده حدود نیمی از بیماران مرگ مغزی نسبت به اهدای عضو عزیزانشان رضایت می دهند که برای فرهنگ سازی اهدای عضو و اطلاع رسانی اهمیت این کار خداپسندانه، هفته گذشته غرفه ای در نمایشگاه بین المللی دایر شد.

حمیدی خاطرنشان کرد: تیم مستقر در این غرفه اقدام به صدور فوری کارت اهدای عضو به صورت آنلاین کرده که در این راستا 2 هزار و 200 کارت برای متقاضیان صادر شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این جذب سفیران اهدای عضو و نیروهای داوطلب اشاعه دهنده فرهنگ اهدای عضو از دیگر اهداف دایر کردن این غرفه بود که 200 سفیر ثبت نام کرده اند و به زودی نشست هم اندیشی با آنها برگزار می شود.

مدیرعامل انجمن اهدای عضو استان همدان گفت: همچنین در این غرفه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی با پاسخگویی به سوالات مردم نسبت به مسائل اهدای عضو، پیوند اعضا و وضعیت بیماران مرگ مغزی پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 بیمار همدانی در انتظار دریافت کلیه هستند

80 بیمار همدانی در انتظار دریافت کلیه هستند