مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 15:372022-01-30سياسي

شب خاطره «سیاوشانه» به همت حوزه هنری لرستان برگزار شد


هم زمان با سالگرد بمباران انبار شرکت نفت خرم آباد از سوی رژیم بعثی، شب خاطره «سیاوشانه» در حوزه هنری لرستان برگزار شد.

- ، به مناسبت سالگرد بمباران انبار شرکت نفت خرم آباد از سوی رژیم بعثی، نخستین شب خاطره جنگ شهرها با عنوان سیاوشانه در تالار ماه حوزه هنری لرستان و با حضور کارکنان شرکت پخش فرآورده های نفتی لرستان برگزار شد.

در این شب خاطره، 3 نفر از کارکنان شرکت نفت که در حادثه بمباران انبار شرکت نفت خرم آباد حضور داشتند، وقایع این روز را روایت کردند.

در دهم بهمن ماه سال 1365 انبار شرکت نفت خرم آباد مورد اصابت بمباران های هواپیماهای بعثی قرار گرفت که در این جریان 8 نفر از کارکنان شرکت نفت خرم آباد به شهادت رسیدند.

پیمان بهرامی مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی لرستان در این مراسم، در سخنانی با اشاره به پایمردی و ایثارگری مجموعه صنعت نفت کشور به خصوص در مناطق جنوب و غرب کشور در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: نیروهای شرکت نفت در دوران جنگ تحمیلی اجازه توقف حرکت چرخ های اقتصادی را ندادند و جبهه های نبرد را برای دفاع جانانه پرانرژی نگه داشتند.

وی با بیان اینکه در عین حال نیروهای صنعت نفت تأمین سوخت داخلی را نیز بر عهده داشتند، تصریح کرد: بی شک دفاع مقدس یکی ازگنجینه های ارزشمند تاریخی این مرز و بوم است که یادآور پایمردی ها و غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب خاطره «سیاوشانه» به همت حوزه هنری لرستان برگزار شد

شب خاطره «سیاوشانه» به همت حوزه هنری لرستان برگزار شد