مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-30اقتصادي

سقف تولید برق در نیروگاه گازی خلیج فارس زده شد


تولید برق نیروگاه خلیج فارس تا ابتدای بهمن در سال 1400 به پنج میلیون و 80 هزار و 789 مگاوات رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی نیروگاه تولید برق خلیج فارس، نیروگاه گازی خلیج فارس با عبور از سقف تولید برق به میزان چهار میلیون و 700 هزار مگاوات ساعت مشخص شده توسط مدیریت شبکه برق حدود دو ماه زودتر موفق به کسب این مهم گردید در نتیجه تلاش کارکنان متخصص و زحمتکش نیروگاه در سال 1400، میزان تولید برق نیروگاه گازی خلیج فارس تا ابتدای بهمن 1400 با افزایش 12 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از مرز پنج میلیون و 80 هزار 789 مگاوات ساعت گذشت.

علیرغم وجود محدودیت های بسیار در تأمین مواد اولیه مورد نیاز در ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز به واسطه تحریم های موجود، به منظور حفظ سطح آمادگی نیروگاه جهت تولید انرژی در پیک سال 1400، تعمیرات اساسی واحد GT21 در سال جاری برنامه ریزی و در حال انجام است.

کارکنان نیروگاه خلیج فارس تمام تلاش خود را برای گذر از پیک تابستان با تمام توان به کار خواهند گرفت تا برقی مطمئن و پایدار به شبکه برق تحویل داده شود.

لازم به ذکر است از نیروگاه گازی خلیج فارس به عنوان حامی محیط زیست در تولید انرژی پاک و عاری از هر نوع آلودگی بارها توسط سازمان محیط زیست استان هرمزگان تقدیر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف تولید برق در نیروگاه گازی خلیج فارس زده شد

سقف تولید برق در نیروگاه گازی خلیج فارس زده شد