مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-30فرهنگي

مجله بخوانیم؛ «تجربه» با پرونده ای درباره چالش های حقوقی - اخلاقی فیلم «قهرمان»


  چهره ماه تجربه «منوچهر انور» است و به زندگی و زمانه و تاثیرِ او بر فرهنگ و هنر ایران پرداخته و هر چه با مصاحبه جلو می روید بیش ازپیش او را به خاطر این همه عشق و تلاش برای زبان پارسی می ستایید.

- مجله بخوانیم؛ تجربه با پرونده ای درباره چالش های حقوقی - اخلاقی فیلم قهرمان   چهره ماه تجربه منوچهر انور است و به زندگی و زمانه و تاثیرِ او بر فرهنگ و هنر ایران پرداخته و هر چه با مصاحبه جلو می روید بیش ازپیش او را به خاطر این همه عشق و تلاش برای زبان پارسی می ستایید.

عصر ایران؛ سروش بامداد- پنجمین شماره دوره جدید مجله تجربه با تصویری از منوچهر انور به بهانه گفت و گویی مفصل و خواندنی با او و پرونده ای درباره ی چالش های اخلاقی/حقوقی فیلم قهرمان روی پیشخوان رفته و مانند شماره های قبل خواندنی است.

نظم انتشار تجربه در دوره جدید و انتشار آن در آغاز هر ماه به رغم گرفتاری مطبوعات در وانفسای کاغذ و اشتغالات معیشیتی غالب مردم، ستودنی است و مجلاتی از این دست رابطه مخاطبان با نشریات چاپی و کاغذی را زنده نگاه داشته اند.

موضوع اصلی مجله چنانچه اشاره شد پرونده ای تفصیلی است درباره چالش های حقوقی/اخلاقیِ کپی رایت در دو فیلمِ قهرمان و دو سر بُرد، دو سر باخت و تنها جای گفت و گویی با اصغر فرهادی درباره ادعاهای مطرح شده خالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجله بخوانیم؛ «تجربه» با پرونده ای درباره چالش های حقوقی - اخلاقی فیلم «قهرمان»

مجله بخوانیم؛ «تجربه» با پرونده ای درباره چالش های حقوقی - اخلاقی فیلم «قهرمان»