مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 15:172022-01-30اقتصادي

بهره برداری از 12 پروژه منابع طبیعی وآبخیزداری سمنان در دهه فجر


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: همزمان با دهه فجر امسال 12 طرح منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتبار 147میلیارد ریال کلنگ زنی وافتتاح می شود.

- ایسنا/سمنان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: همزمان با دهه فجر امسال 12 طرح منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتبار 147میلیارد ریال کلنگ زنی وافتتاح می شود.

جعفر مرادی حقیقی با اعلام این خبر افزود: وسعت تحت پوشش طرح های آماده افتتاح منابع طبیعی بیش از 11هزار 900 هکتار است و با افتتاح این طرح ها برای 930نفر جویای کار هم استانی، فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: چهار طرح آبخیزداری در شهرستان های مهدیشهر ، شاهرود، دامغان و میامی به بهره برداری می رسد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان تصریح کرد: همچنین علاوه بر این، چندین طرح آبخیزداری در شهرستان های مهدیشهر، میامی ،شاهرود و دامغان در دهه فجر امسال توسط مدیران ارشد کلنگ زنی می شود.

به گفته وی، کنترل رسوب و کاهش خسارات ناشی از سیلاب، حفاظت از آب و خاک، جلوگیری از فرسایش و بهبود شرایط زیست محیطی، کاهش خسارات ناشی از خشکسالی و تغذیه سفره های زیرزمینی، بهبود اشتغال و ارتقای سطح درآمد روستاییان و آبخیزنشینان، بالا بردن ارزش تفرجگاهی مناطق زیرپوشش و حفظ، احیا و بازسازی معادن تخریب شده از اهداف مهم اجرای این طرح ها اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 12 پروژه منابع طبیعی وآبخیزداری سمنان در دهه فجر

بهره برداری از 12 پروژه منابع طبیعی وآبخیزداری سمنان در دهه فجر