مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-30حوادث

درگیری مسلحانه تکاوران برای کشف 781 کیلو تریاک


فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 781 کیلو تریاک ،توقیف 2 دستگاه خودرو و دستگیری 2 متهم در عملیات تکاوران پلیس کرمان خبر داد.

- سردار عبدالرضا ناظری در تشریح جزییات خبر بیان کرد: تکاوران یگان 116 کهنوج با انجام چندین روز کار اطلاعاتی شبانه روزی از حمل محموله سنگین مواد مخدر به صورت مسلحانه به مرکز کشور مطلع شدند.

وی افزود: ماموران این یگان با همکاری یگان تکاوری 115 زهکلوت اقدام به کنترل و رصد محورهای مواصلاتی به صورت چند تیم رزمی و پوششی کرده تا در نهایت در نیمه های شب به یک دستگاه خودرو سایپا در محور روستایی میاندران- زهکلوت مشکوک و دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه راننده چراغ های خودرو را خاموش و با افزودن سرعت ، سرنشین آن اقدام به شلیک به طرف ماموران کرد، بیان داشت: تکاوران نیز با هوشیاری و سرعت عمل بالا و با رعایت قانون به کار گیری سلاح اقدام به شلیک به طرف خودرو کرده و با توجه به برتری آتش ماموران، خودرو متوقف و در بازرسی از آن 781 کیلو تریاک کشف شد.

سردار ناظری ضمن اشاره به اینکه در این عملیات یک دستگاه خودرو پژو 405 که راه پاک کن مواد بود، توقیف شد،تصریح کرد:در این عملیات 2 متهم دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری مسلحانه تکاوران برای کشف 781 کیلو تریاک

درگیری مسلحانه تکاوران برای کشف 781 کیلو تریاک