مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-30سياسي

برخورد با اراذل و اوباش اولویت نخست پلیس در رفسنجان


فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: برخورد با اراذل و اوباش اولویت نخست پلیس در رفسنجان بوده و کسانی که مخل نظم و امنیت در فضای حقیقی و مجازی باشند و ایجاد رعب و وحشت و تهدید کنند، - حتما پلیس با اقتدار با آنها برخورد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ اکبر نجفی پیش از ظهر امروز 10 بهمن ماه در نشست خبری با بیان اینکه امنیت و سلامت دو مقوله بسیار مهم در جامعه به شمار می روند، اظهار کرد: امروز به دلیل جانفشانی ها و خون شهدا شاهد امنیت خوبی در جامعه هستیم به طوری که در مقایسه ایران با کشورهای اطراف می بینیم با هدایت های مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، امنیتی استوار و پایداری در این کشور حاکم است.

وی بیان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، نیروی انتظامی یکی از ستون های اساسی جامعه است و نقش بی بدیل و تأثیرگذاری در رشد و توسعه کشور دارد.

امروز جامعه به مراتب با گذشته متفاوت است و نیازمند شفافیت است و در زمینه آگاهی مردم، روشنگری و تقویت امید در جامعه باید خیلی کار شود.

قطعا اگر اینها اتفاق بیفتد افزایش اعتماد عمومی که یک سرمایه است، نسبت به نظام، محقق می شود.

سرهنگ نجفی در ادامه گفت: امسال تماس های مردمی با پلیس 110 در رفسنجان 12 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته و مردم مشکلات را با این سامانه به گوش حافظان امنیت می رسانند و امروز پلیس، پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با اراذل و اوباش اولویت نخست پلیس در رفسنجان

برخورد با اراذل و اوباش اولویت نخست پلیس در رفسنجان