مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 14:522022-01-30ورزشي

52 پروژه دهه فجر در شمیرانات افتتاح و کلنگ زنی می شود


فرماندار شمیرانات از افتتاح و کلنگ زنی 52 پروژه با اعتبار 152 میلیارد تومان طی ایام الله دهه فجر در شمیرانات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات، سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و سومین بهار انقلاب اظهار کرد: ایام الله دهه فجر امسال شاهد افتتاح 47 پروژه با اعتباری بالغ بر 131 میلیارد تومان و کلنگ زنی 5 پروژه به اعتبار 21 میلیارد تومان در سطح شهرستان شمیرانات خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان شمیرانات گفت: پروژه های قابل افتتاح در پنج حوزه است که 32 پروژه عمرانی، 7 پروژه فرهنگی، 5 پروژه بهداشتی و درمانی، 2 پروژه کشاورزی و 1 پروژه ورزشی با حضور مسئولان و مردم افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و برای بیش از 870 نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: کلنگ زنی 5 پروژه نیز هزمان با افتتاح دیگر پروژه ها صورت می گیرد و ارتقای سرانه های بهداشتی و زیباسازی معابر را دربر خواهد گرفت.

ساداتی ابراز کرد: ایام الله دهه فجر با 55 برنامه فرهنگی، ورزشی در سطح شهرستان آغاز خواهد شد که برگزاری میز خدمت با حضور مدیران شهرستانی در نماز عبادی سیاسی جمعه، سخنرانی پیش از خطبه مدیران در نماز جمعه دو بخش رودبار قصران و لواسانات، زنگ انقلاب در مدارس، غبار روبی و عطر افشای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 پروژه دهه فجر در شمیرانات افتتاح و کلنگ زنی می شود

52 پروژه دهه فجر در شمیرانات افتتاح و کلنگ زنی می شود