مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 14:472022-01-30فرهنگي

دو پیام تسلیت برای درگذشت «گیله مرد»


در پی درگذشت حاج علی عسگری، هنرمند فقید تئاتر گیلان، قادر آشنا، مدیر کل هنرهای نمایشی و حسین مسافر آستانه، دبیر جشنواره تئاتر فجر پیام های تسلیت مجزایی را منتشر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام تسلیت قادر آشنا به شرح زیر است: خوشا آنان که در این صحنه ی خاک چو خورشیدی درخشیدند و رفتند گیله مرد ِنام آشنای نمایش کشور، نویسنده، کارگردان و پژوهشگر صاحب نظر عرصه ی تئاتر و تعزیه ی معاصر، استاد حاج علی عسگری ، دعوت حق را فروتنانه پاسخ گفته اند .

نام بزرگی که با دانش سرشار و منش اخلاقی نیکوی خود ، همچون چلچراغی بی دریغ ، روشنابخش ِ تماشاخانه های گرانقدر و پیشینه دار گیلان بود و عمری را هنرمندانه و پاکیزه، در این خاک ، چهره به چهره ی مرگ ، زندگی کرد و هرگز برای دمی هم ، هستی ِ تاثیر گذار و مفید او، با نیستی، نسبتی پیدا نکرد.

اینک نیز ، بی تردید هنر ارجمند نمایش ایران عزیز و جمع شریف همنسلان و خیل ِ شاگردان پُر شمارش، راه و یادش را تا همیشه ی روزگار فرهنگی این سرزمین، گرامی خواهند داشت و به یقین، روضه ی رضوان خداوندی ، جایگاه آرامش و آمرزش ابدی او خواهد بود.

امید آن که خاک براو خوش باد و خاندان محترمش از عنایات لایزال الهی و سایه ی صبر و شکیبایی او، بهره مند و برخوردار گردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو پیام تسلیت برای درگذشت «گیله مرد»

دو پیام تسلیت برای درگذشت «گیله مرد»