مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 14:422022-01-30پزشكي

وقتی نمودارهای سربه زیر کرونا در خراسان شمالی صعودی می شود


ابتلا به سویه اُمیکرون ویروس کرونا در هفته اخیر منجر به جهش قابل توجهی در نمودار بیماران سرپایی با تست مثبت کووید 19 و وارونه کردن نمودارهای سربه زیر همه گیری در کشور شد.

- ایسنا/خراسان شمالی ابتلا به سویه اُمیکرون ویروس کرونا در هفته اخیر منجر به جهش قابل توجهی در نمودار بیماران سرپایی با تست مثبت کووید 19 و وارونه کردن نمودارهای سربه زیر همه گیری در کشور شد.

با این وجود برخی به اشتباه گمان می کنند ابتلا به این سویه منجر به افزایش موارد فوتی نمی شود.

روند سریع ابتلا به ویروس کرونا حداقل در یک هفته اخیر منجر به شیب تند صعودی نمودار بیماران سرپایی با تست مثبت کووید 19 شده و در عین حال، دیگر خبری از سر به زیری نمودار بیماران بستری با تست مثبت نیست.

هر چند هنوز در خراسان شمالی سویه امیکرون تشخیص داده نشده اما روند افزایشی بیماران سرپایی مبتلا به بیماری کووید 19 منجر به زرد شدن وضعیت برخی شهرهای خراسان شمالی شده است.

روند سریع ابتلا به ویروس کرونا در یک هفته اخیر منجر به شیب صعودی نمودار بیماران سرپایی با تست مثبت کووید 19 شده و دیگر خبری از سر به زیری نمودار بیماران بستری با تست مثبت نیست.

از هشتم بهمن ماه 1400، 6 شهرستان خراسان شمالی از هشت شهرستان از وضعیت آبی به رنگ زرد تغییر رنگ داده و هم اکنون شهرستان های گرمه، بجنورد، شیروان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی نمودارهای سربه زیر کرونا در خراسان شمالی صعودی می شود

وقتی نمودارهای سربه زیر کرونا در خراسان شمالی صعودی می شود