مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-30اقتصادي

ثبت نام 3711 تویسرکانی در طرح نهضت ملی مسکن


سرپرست فرمانداری تویسرکان با تاکید بر جانمایی کارشناسی اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، از ثبت نام 3 هزار و 189 متقاضی در شهر تویسرکان و 522 متقاضی در شهر سرکان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین افشاری ظهر امروز در جلسه شورای نهضت مسکن با اشاره به اینکه هزینه مسکن در سال های اخیر به حدی بالا رفت که ساخت و خرید مسکن برای اقشار مختلف جامعه به یک هدف دوردست تبدیل شد اظهار کرد: این وضعیت متناسب و در شأن جامعه نیست چراکه مسکن جزو هویت اجتماعی جامعه ایران اسلامی محسوب می شود.

وی با اشاره به سیاست درست رییس دولت سیزدهم و تعیین هدف کمی در تامین مسکن خانوارهای ایرانی فاقد مسکن تاکید کرد: بر همین اساس دولت با استفاده از ظرفیت های قانونی به کمک مجلس و نهادهای اثرگذار، قانون طرحی تحت عنوان جهش تولید یا نهضت ملی مسکن تدوین و اجرایی کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان با بیان اینکه اراضی واجد شرایط به منظور تحقق طرح نهضت ملی مسکن برای اقشار نیازمند به نام دولت ثبت و نیاز به موافقت وزیر دستگاه مربوطه هم ندارد گفت: نقاط قوت و ضعف مسکن مهر در کاربرهای مختلف در این حوزه با هدف ارائه خدمات هر چه بهتر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن آسیب شناسی شده است به همین دلیل سرانه 100 متر مسکن مهر به 273 متر مربع نهضت ملی مسکن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 3711 تویسرکانی در طرح نهضت ملی مسکن

ثبت نام 3711 تویسرکانی در طرح نهضت ملی مسکن