مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-30حوادث

مأمور قلابی در نطنز به دام افتاد


فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: مأمور قلابی که در پوشش مأمور دستگاه های دولتی اقدام به اخاذی از مردم می کرد، دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، مهدی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان نطنز ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: با تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان فردی که خود را مأمور یکی از دستگاه ها معرفی کرده و از شهروندان اخاذی می کرد، با شگرد اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شد وی افزود: مبالغ کلاه برداری شده توسط متهم به صاحبانش بازگردانده و نامبرده پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

کریمی تصریح کرد: این مأمور قلابی در شهرهای مختلف کشور تحت پوشش مأمور دستگاه دولتی با تهدید و ارعاب دست به اخاذی زده و خوشبختانه با هوشیاری مأموران آگاهی نطنز به آخر خط رسید و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز خاطرنشان کرد: امنیت یکی از حقوق اساسی هر شهروند و ملت است لیکن در وهله اول هر فرد باید حافظ اموال خود باشد و گام بعد نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در این امر دخیل می باشند.

وی گفت:هیچ دستگاهی به تنهایی نمی تواند در تأمین امنیت مطلق جامعه نقش داشته باشد، لذا مردم بایستی خود در تأمین امنیتشان تلاش کنند و با به کارگیری عوامل بازدارنده در حفظ اموال خود کوشا باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأمور قلابی در نطنز به دام افتاد

مأمور قلابی در نطنز به دام افتاد