مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-30سياسي

طرح مدیریت تعارض منافع قضات در مجلس کلید خورد


به زودی در قالب طرح «اصلاح ماده 8 لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری» موضوع تعارض منافع قضات را با جدیت و به صورت ریشه ای حل خواهیم کرد.

- علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تاکید بر اینکه طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار پس از گذشت بیش از سه ماه، در حالی که اجرای آن می تواند در شرایط فعلی اقتصادی، کمک شایانی به بهبود و ارتقای محیط کسب و کار کشور نماید، هنوز در رفت و برگشت بین مجلس و شورای نگهبان است.

لذا با عنایت به اینکه این طرح هر چه سریعتر به تایید رسیده و اجرایی شود، موضوع مدیریت تعارض منافع قضات از آن حذف گردید.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار در راستای شعار سال و عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تنظیم شده است و به دنبال آن است تا موانع را از پیش پای فعالان کسب و کارها بردارد و مردم بتوانند به راحتی و بدون دردسر فعالیت اقتصادی خود را شروع کنند.

وی در ادامه در خصوص ایرادات شورای نگهبان نسبت به این طرح گفت: شورای محترم نگهبان در راستای وظایف خود مطابق قانون اساسی طرح مذکور را بررسی کرد و ایراداتی را نسبت به آن وارد کرد که این ایرادات هم دقیق و هم به جا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مدیریت تعارض منافع قضات در مجلس کلید خورد

طرح مدیریت تعارض منافع قضات در مجلس کلید خورد