مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-30اقتصادي

تشکیل کمیته ای برای اصلاح شاخص بورس


اعضای اتاق بازرگانی ایران که میزبان رییس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور بودند از ارائه پیشنهادی برای تشکیل یک کمیته مشترک برای اصلاح شاخص بورس سخن گفتند.

- اعضای اتاق بازرگانی ایران که میزبان رییس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور بودند از ارائه پیشنهادی برای تشکیل یک کمیته مشترک برای اصلاح شاخص بورس سخن گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخش خصوصی در سال های گذشته بارها اعلام کرده که آمادگی دارد در حوزه های مختلف نسبت به حمایت از بورس و حضور پر دامنه تر در این بازار اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوع بار دیگر در جریان جلسه مشترک میان اعضای کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی ایران و رییس سازمان بورس نیز خود را نشان داد.

مجتبی کاروان، رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق ایران بر لزوم ارائه دوره های آموزشی در حوزه بورس، تاکید کرد و تسریع در پذیرش شرکت ها در این بازار را خواستار شد.

این فعال اقتصادی همچنین کاهش تشریفات در افزایش سرمایه شرکت ها را مورد توجه قرار داد و افزود: متاسفانه کماکان امکان اعتبارسنجی شرکت ها را در شبکه بانکی و بورسی نداریم و این مسئله موجب بروز مشکلاتی شده است که باید هرچه سریع تر برطرف شوند.

او تعیین مدیران شرکت های واگذار شده را نیز خلاف اصل امانت داری دانست و خواستار پایان دادن به این روند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته ای برای اصلاح شاخص بورس

تشکیل کمیته ای برای اصلاح شاخص بورس