مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-30سياسي

دبیرخانه نهضت مردمی یزد انقلابی راه اندازی می شود


سرپرست حوزه هنری یزد ضمن تشریح برنامه های این نهاد به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر، از راه اندازی دبیرخانه «نهضت مردمی یزد انقلابی» با هدف هم افزایی نهادهای فرهنگی در پیشبرد گفتمان انقلاب اسلامی با رویکرد بومی و معرفی یزد به عنوان پایگاه گفتمان .

- ایسنا/یزد سرپرست حوزه هنری یزد ضمن تشریح برنامه های این نهاد به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر، از راه اندازی دبیرخانه نهضت مردمی یزد انقلابی با هدف هم افزایی نهادهای فرهنگی در پیشبرد گفتمان انقلاب اسلامی با رویکرد بومی و معرفی یزد به عنوان پایگاه گفتمان انقلاب اسلامی در این ایام خبر داد.

محمدصادق کوچک زاده ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: به همین مناسبت حوزه هنری استان برنامه های متنوعی را با هدف تبیین آرمان ها و ترویج دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارک فجر امسال با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجرا می کند.

وی راه اندازی دبیرخانه نهضت مردمی یزد انقلابی با هدف هم افزایی نهادهای فرهنگی در پیشبرد گفتمان انقلاب اسلامی با رویکرد بومی و معرفی یزد به عنوان پایگاه گفتمان انقلاب اسلامی و انتشار فراخوان مسابقه ملی کتابخوانی با موضوع اسراییل ستیزی را از برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد و افزود: مراسم اختتامیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه نهضت مردمی یزد انقلابی راه اندازی می شود

دبیرخانه نهضت مردمی یزد انقلابی راه اندازی می شود